Cechy i funkcje dekodera SD10A
- Dekoder pracuje w standardzie NMRA (DCC), SelecTRIX 1, SelecTRIX 2, MM
- Przełączanie pomiędzy trybem analogowym a cyfrowym następuje automatycznie
- W trybie cyfrowym pracuje w ostatnio zaprogramowanym systemie( nie przełącza automatycznie)
- SelecTRIX 1 31 kroków prędkości, 100 adresów
- SelecTRIX 2 127 kroków prędkości, 10000 adresów, 16 dodatkowych funkcji
- DCC krótkie adresy (1-127), długie adresy (0001-9999), 14, 28, 126 stopni prędkości
- Regulacja obciążenia najnowszej generacji, charakteryzuje się szczególnie dobrą kontrolą regulacji obciążenia.
- Różne warianty sterowania dla optymalnego dopasowania do silnika
- Regulowana częstotliwość silnika (niska częstotliwości, 16 kHz, 32 kHz)
- Funkcja ściemniania oświetlenia
- Funkcja jazdy manewrowej
- Wszystkie wyjścia funkcyjne programowalne
- Zabezpieczenie przed przegrzaniem (bezpiecznik termiczny)
- Funkcja resetowania dla DCC i SX2
- Możliwość aktualizacji dekodera
- Projekty dźwiękowe są oryginalne, dedykowane do konkretnych lokomotyw (nie są to dźwięki standardowe)
- Realistyczny dźwięk silników parowych zsynchronizowany z modelem
- Realistyczny dźwięk pracy Diesla, zależny od prędkości biegu jałowego i przyspieszenia, dynamiczny hamulec
- Realistyczne dźwięki Diesla, rozruchu silnika, różnych poziomów jazdy przyspieszenia
- Realistyczne dźwięki lokomotyw elektrycznych, dźwięk pantografu, wentylatora, dynamiczny hamulec
- Dodatkowe dźwięki ( dzwon, sygnał długi, sygnał krótki, otwieranie drzwi, itp.) w zależności od projektu dźwiękowego uruchamiane w dowolnym momencie przyciskami funkcyjnymi
- Wszystkie sekwencje dźwiękowe dowolnie konfigurowane (mapowanie funkcji)
- Złącze głośnika zabezpieczone przed zwarciem i przeciążeniem
- Niska emisja ciepła z wykorzystaniem najnowszych technologii
- Funkcja reset
- Możliwość aktualizacji oprogramowania dekodera
- Ładowanie projektów dźwiękowych przez interfejs SUSI za pomocą programatora
Możliwa aktualizacja oprogramowania dekodera, darmowe pliki do pobrania ze strony
producenta, wymagany programator lub centralka FCC oraz dostęp do Internetu.
Aktualizacja odbywa się na torze
bez potrzeby demontażu dekodera z lokomotywy.
Dekoder SD10A obsługuje hamowanie w systemie ABC
(automatyczne sterowanie hamowaniem ,cztery diody połączone szeregowo i jedna przeciwnie równolegle), zadanie małej prędkość przed zatrzymaniem (z odpowiednimi modułami hamowania) oraz komunikacja dwukierunkowa ( w DCCa, RailCom®).
Dekoder jazdy i dźwięku 1,0 A dane techniczne
Systemy pracy SX1, SX2, DCC, MM, DC-analog
Wymiary [mm] 21,4 * 9,1 * 3,4
Całkowite obciążenie 1,0 A
Maksymalny prąd silnika 1,0 A
Maksymalne napięcie 30 V
2 wyjścia, przyciemniane 150 mA (oświetlenie tył,przód)
2 wyjścia, przyciemniane 300 mA (uniwersalne 1,2)
2 wyścia logiczne niewzomocnione
Interfejs SUSI
Częstotliwość próbkowania 22 kHz
Ilość kanałów 8
Pamięć 32 Megabits
Czas nagranego pliku 190 s
Max. moc 1,4 W ( 4 Ohm)
INSTRUKCJA: LISTA CV: