DH22A

Cechy i funkcje dekodera DH22A

  • Dekoder pracuje w standardzie NMRA (DCC), SelecTRIX 1, SelecTRIX 2
  • Przełączanie pomiędzy trybem analogowym a cyfrowym następuje automatycznie
  • W trybie cyfrowym pracuje w ostatnio zaprogramowanym systemie( nie przełącza automatycznie)
  • SelecTRIX 1 31 kroków prędkości, 100 adresów
  • SelecTRIX 2 127 kroków prędkości, 10000 adresów, 16 dodatkowych funkcji
  • DCC krótkie adresy (1-127), długie adresy (0001-9999), 14, 28, 126 stopnie prędkości
  • Regulacja obciążenia najnowszej generacji, charakteryzuje się szczególnie dobrą kontrolą regulacji obciążenia.
  • Różne warianty sterowania dla optymalnego dopasowania do silnika
  • Regulowana częstotliwość silnika (niska częstotliwości, 16 kHz, 32 kHz)
  • Funkcja ściemniania oświetlenia
  • Funkcja jazdy manewrowej
  • Wszystkie wyjścia funkcyjne programowalne
  • Zabezpieczenie przed przegrzaniem (bezpiecznik termiczny)
  • Funkcja resetowania dla DCC i SX2
  • Możliwość aktualizacji dekodera

Możliwa aktualizacja oprogramowania dekodera, darmowe pliki do pobrania ze strony

Producenta, wymagany programator lub centralka FCC oraz dostęp do Internetu   Aktualizacja odbywa się na torze

bez potrzeby demontażu dekodera z lokomotywy.

Dekoder DH22A  obsługuje hamowanie w systemie ABC  (automatyczne sterowanie hamowaniem ,cztery diody połączone  szeregowo i  jedna przeciwnie równolegle),zadanie  małej prędkość przed zatrzymaniem  (z odpowiednimi modułami hamowania) oraz  komunikacja dwukierunkowa ( w DCCa, RailCom®).

Dekoder jazdy 2.0 A.

Tryb pracy SX1, SX2, DCC, MM, DC analog, AC analog
Wymiary [mm]20,7 * 15,8 * 5,2
całkowite obciążenie2,0 A
Maksymalny prąd silnika2,0 A
Maksymalne napięcie sterujące30 V.
Przełączanie napięcia za pomocą analogu ACmax. Szczyt 45 V = efekt 30 V
LV, LR (ściemnialny)150 mA każdy
AUX1, AUX2 (ściemnialny)300 mA każdy
AUX3, AUX41,0 A każdy
AUX5, AUX6niezabezpieczone
z interfejsem SUSI (jeśli AUX5 / AUX6 jest nieaktywny)