previous arrow
next arrow
Slider

Cechy i funkcje dekodera PD06A

  • Dekoder pracuje w standardzie NMRA (DCC), SelecTRIX 1, SelecTRIX 2
  • Przełączanie pomiędzy trybem analogowym a cyfrowym następuje automatycznie
  • W trybie cyfrowym pracuje w ostatnio zaprogramowanym systemie( nie przełącza automatycznie)
  • SelecTRIX 1 31 kroków prędkości, 100 adresów
  • SelecTRIX 2 127 kroków prędkości, 10000 adresów, 16 dodatkowych funkcji
  • DCC krótkie adresy (1-127), długie adresy (0001-9999), 14, 28, 126 stopni prędkości
  • Regulacja obciążenia najnowszej generacji, charakteryzuje się szczególnie dobrą kontrolą regulacji obciążenia.
  • Różne warianty sterowania dla optymalnego dopasowania do silnika
  • Regulowana częstotliwość silnika (niska częstotliwości, 16 kHz, 32 kHz)
  • Funkcja ściemniania oświetlenia
  • Funkcja jazdy manewrowej
  • Wszystkie wyjścia funkcyjne programowalne
  • Zabezpieczenie przed przegrzaniem (bezpiecznik termiczny)
  • Funkcja resetowania dla DCC i SX2
  • Możliwość aktualizacji dekodera

  Możliwa aktualizacja oprogramowania dekodera, darmowe pliki do pobrania ze strony

  producenta, wymagany programator lub centralka FCC oraz dostęp do Internetu.

  Aktualizacja odbywa się na torze bez potrzeby demontażu dekodera z lokomotywy.

Dekoder nano-PD06A  obsługuje hamowanie w systemie ABC

(automatyczne sterowanie  hamowaniem ,cztery diody połączone  szeregowo i  jedna przeciwnie równolegle), zadanie  małej prędkość przed zatrzymaniem  (z odpowiednimi modułami hamowania) oraz  komunikacja dwukierunkowa ( w DCCa, RailCom®).

Dekoder jazdy dla miniaturowych silników 0,2 A / 6 V.

Tryb pracy SX1, SX2, DCC, DC analog
Wymiary [mm]6,8 * 11,4 * 2,8
całkowite obciążenie0,5 A.
napięcie silnika6 V.
Maksymalny prąd silnika0,2 A.
Maksymalne napięcie sterujące18 V.
LV, LR (ściemnialny)150 mA każdy
AUX1, AUX2 (ściemnialny)300 mA każdy

Ograniczenia względem serii DH

  • Tryb MM nie jest obsługiwany
  • Brak obsługi programowania SX1 (jednak operacja SX1 jest możliwa poprzez programowanie parametrów SX2)
  • Brak interfejsu SUSI
  • Brak sterowania silnikiem niskiej częstotliwości (można jednak wybrać 16 kHz lub 32 kHz)
  • Brak rozszerzonych przypisań funkcji (to znaczy: brak warunków, brak wstępnego mapowania itp.)
  • Brak automatycznego procesu sprzęgania
  • Brak hamowania z asymetrycznym napięciem cyfrowym i brak powolnego ruchu