Slider

Cechy i funkcje dekodera PD21A

  • Dekoder pracuje w standardzie NMRA (DCC), SelecTRIX 1, SelecTRIX 2
  • W trybie cyfrowym pracuje w ostatnio zaprogramowanym systemie( nie przełącza automatycznie)
  • SelecTRIX 1 31 kroków prędkości, 100 adresów
  • SelecTRIX 2 127 kroków prędkości, 10000 adresów, 16 dodatkowych funkcji
  • DCC krótkie adresy (1-127), długie adresy (0001-9999), 14, 28, 126 stopni prędkości
  • Regulacja obciążenia najnowszej generacji, charakteryzuje się szczególnie dobrą kontrolą regulacji obciążenia.
  • Różne warianty sterowania dla optymalnego dopasowania do silnika
  • Regulowana częstotliwość silnika (niska częstotliwości, 16 kHz, 32 kHz)
  • Funkcja ściemniania oświetlenia
  • Funkcja jazdy manewrowej
  • Wszystkie wyjścia funkcyjne programowalne
  • Zabezpieczenie przed przegrzaniem (bezpiecznik termiczny)
  • Funkcja resetowania dla DCC i SX2
  • Możliwość aktualizacji dekodera

Możliwa aktualizacja oprogramowania dekodera, darmowe pliki do pobrania ze strony

producenta, wymagany programator lub centralka FCC oraz dostęp do Internetu.  

Aktualizacja odbywa się na torze bez potrzeby demontażu dekodera z lokomotywy.

Dekoder nano-PD21A  obsługuje hamowanie w systemie ABC 

(automatyczne sterowanie hamowaniem ,cztery diody połączone  szeregowo i  jedna przeciwnie równolegle), zadanie  małej prędkość przed zatrzymaniem  (z odpowiednimi modułami hamowania) oraz  komunikacja dwukierunkowa ( w DCCa, RailCom®).

Dekoder jazdy 1,0 A

Tryb pracy DCC, analog DC
Wymiary [mm]21,2 * 15,5 * 2,9
całkowite obciążenie1,0 A
Maksymalny prąd silnika1,0 A
Maksymalne napięcie sterujące30 V.
LV, LR (ściemnialny)150 mA każdy
AUX1, AUX2 (ściemnialny)300 mA każdy

Ograniczenia względem serii DH

  • Tryby pracy SX1, SX2 i MM nie są obsługiwane
  • Brak interfejsu SUSI i brak niezamkniętych wyjść funkcji
  • Brak sterowania silnikiem niskiej częstotliwości (można jednak wybrać 16 kHz lub 32 kHz)
  • Brak rozszerzonych przypisań funkcji (to znaczy: brak warunków, brak wstępnego mapowania itp.)
  • Brak automatycznego procesu sprzęgania (dostępny jest zegar wyłączający AUX1 i AUX2)