Cechy i funkcje dekodera DH10C
- Dekoder pracuje w standardzie NMRA (DCC), SelecTRIX 1, SelecTRIX 2
- Przełączanie pomiędzy trybem analogowym a cyfrowym następuje automatycznie
- W trybie cyfrowym pracuje w ostatnio zaprogramowanym systemie( nie przełącza automatycznie)
- SelecTRIX 1 31 kroków prędkości, 100 adresów
- SelecTRIX 2 127 kroków prędkości, 10000 adresów, 16 dodatkowych funkcji
- DCC krótkie adresy (1-127), długie adresy (0001-9999), 14, 28, 126 stopni prędkości
- Regulacja obciążenia najnowszej generacji, charakteryzuje się szczególnie dobrą kontrolą regulacji obciążenia.
- Różne warianty sterowania dla optymalnego dopasowania do silnika
- Regulowana częstotliwość silnika (niska częstotliwości, 16 kHz, 32 kHz)
- Funkcja ściemniania oświetlenia
- Funkcja jazdy manewrowej
- Wszystkie wyjścia funkcyjne programowalne
- Zabezpieczenie przed przegrzaniem (bezpiecznik termiczny)
- Funkcja resetowania dla DCC i SX2
- Możliwość aktualizacji dekodera
Możliwa aktualizacja oprogramowania dekodera, darmowe pliki do pobrania ze strony
producenta, wymagany programator lub centralka FCC oraz dostęp do Internetu.
Aktualizacja odbywa się na torze
bez potrzeby demontażu dekodera z lokomotywy.
Dekoder DH10C obsługuje hamowanie w systemie ABC
(automatyczne sterowanie hamowaniem ,cztery diody połączone szeregowo i jedna przeciwnie równolegle), zadanie małej prędkość przed zatrzymaniem (z odpowiednimi modułami hamowania) oraz komunikacja dwukierunkowa ( w DCCa, RailCom®).
Dekoder 1,0 A dane techniczne
Systemy pracy SX1, SX2, DCC, MM, DC-analog
Wymiary [mm] 14,2 * 9,3 * 1,5
Prąd pracy 1,0 A
Maksymalny prąd silnika 1,0 A
Maksymalne napięcie 30 V
2 wyjścia, przyciemniane 150 mA (oświetlenie tył, przód)
2 wyjścia, przyciemniane 300 mA (uniwersalne 1,2)
Interfejs SUSI
Opcje dekodera: gniazdo NEM 651, przewody, bez przewodów